Elnur Valeh - Qarqıs

خوش آمديد - امروز :

Elnur Valeh - Qarqıs

موضوع : آذربایجان, ,

Elnur Valeh - Qarqıs Lyrics


Qədrimi bilmədin mənim qədrini bilməsinlər heç,
Dərdimi bölmədin mənim dərdini bölməsinlər heç.
Sən ki, mənim ümidlərimi hisslərimi etdin hədə,
Sevdiyin insan da sənin sevginə verməsin dəyər.
Sən də sevəsən aldanasan, mən necə yandım yanasan,
Onda bilərsən nədi yanmaq.
Səni bir ömür tərk elədim bunu axırda dərk elədim,
hər insana olmur inanmaq.
Səni mənə qəlbim çağırıb, sən o səsi duymamısan,
Sən məni məndən almısan, məndən əsər qoymamısan,
Məndə güman yaratmısan, məndə ümid yaratmısan,
Məni odlara atmısan məni alovlara atmısan.

Mp3 DL

Elnur Valeh - Qarqıs

 


ارسال نظر
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







تمام حقوق مادي و معنوي و ترجمه قالب براي "پارس تولز : مرجع وبمستران ايراني" محفوظ است و هر گونه کپي برداري خلاف قوانين مي شود. مترجم قالب: پارس تولز